КІЛЬЦЕКИД На підлогу щільно один до одного шикуються порожні пляшки і пляшки з алкогольними і безалкогольними напоями. Учасникам пропонується з відстані 3 м накинути на пляшку кільце. Той, кому вдається накинути кільце на повну пляшку, забирає її як приз. Кількість кидків для одного учасника потрібно обмежити. Кільце вирізується з тонкого картону. Діаметр кільця - 10 см.
У ТАРІЛЦІ Гра проводиться під час їжі. Ведучий називає будь-яку літеру. Мета решти учасників – раніше за інших назвати предмет на цю літеру, що міститься зараз у них в тарілці. Хто назве предмет першим, стає тим, хто стає новим ведучий. той з ведучих, який назвав літеру, з якою ніхто з гравців не зміг придумати слово, одержує приз. Потрібно заборонити називати ведучим завжди виграшні букви (е, і, ь, и, й).
ЦУКЕРОЧКА Учасники сидять за столом. Серед них вибираєте того, хто водить. Гравці передають один одному під столом цукерку. Завдання того, хто водить – зловити кого-небудь з гравців на передачі цукерки. Той, кого зловили, новим ведучим.
КРОКОДИЛ Гравці діляться на дві команди. Перша команда вибирає яке-небудь поняття і показує його пантомімою, без допомоги слів і звуків. Друга команди намагається з трьох спроб вгадати, яке поняття показується. Потім команди міняються ролями. Гра ведеться на інтерес, але можна рахувати очки за вгадані слова. Можна загадувати: окремі слова рядки з відомих пісень і віршів прислів'я та приказки крилаті вислови казки відомі фільми імена відомих (реальних або вигаданих) людей. Показувати поняття може як один, так і декілька чоловік.
ЖАРТІВЛИВИЙ ТЕСТ Цей тест можна провести за участю всіх присутніх. Учасникам роздають ручки й аркуші паперу. На аркушах вони повинні у стовпчик написати певні абревіатури. Навпроти кожної з них учасникам пропонується написати рядок з пісні або вірша. Після того, як всі виконають завдання, повідомляється значення незрозумілих абревіатур і кожен учасник може дізнатися сам і показати сусідам по столу свій стан на вказаний момент (який означає рядок з пісні). Абревіатури можна придумати будь-які, головне, щоб вони відповідали темі свята. Щоб розвага не затягувалася, достатньо трьох-п’яти моментів. Наприклад, для святкування результатів минулого року можна запропонувати такі назви моментів і їх скорочення: ПДР (перший день року) ПТР (перший тиждень року) СР (середина року) ТДЗР (тиждень до закінчення року) ОДР (останній день року).
ЩО РОБИТИ, ЯКЩО... Учасникам пропонуються скрутні ситуації, пов'язані з їх роботою, з яких їм необхідно знайти оригінальний вихід. Той учасник, який, на думку глядачів, дасть найбільш влучну відповідь, одержує призове очко. Приклади ситуацій: Що робити, якщо ви програли зарплату своїх підлеглих або спільні гроші в казино? Що робити, якщо вас випадково замкнули в офісі пізно увечері? Що робити, якщо ваш собака з'їв важливу звітність, яку ви повинні вранці представити директору? Що робити, якщо ви застрягли в ліфті з генеральним директором вашої фірми?
ВЛУЧНІСТЬ Для змагання на влучність краще всього використовувати гру "Дартс" фабричного виготовлення. Простіший варіант – з відстані 3-5 м метати маркери або фломастери (з відкритим ковпачком) в мішень, намальовану на аркуші паперу, прикріпленому на стіну. Найвлучніший учасник одержує призове очко. Маркер повинен бути призначений для малювання тільки на папері, тоді випадкові його сліди легко буде змити спиртом.
КРАЩИЙ ТОСТ Ведучий повідомляє учасників, що, без сумніву, справжній чоловік повинен уміти правильно пити. Проте завдання змагання не в тому, щоб випити більше за інших, а в тому, щоб зробити це найвитонченіше. Після цього кожен учасник одержує чарку з міцним напоєм. Конкурсанти по черзі вимовляють тости і випивають вміст чарки. Той, хто виконає завдання краще за всіх, одержує призове очко.
КРАЩИЙ КОМПЛІМЕНТ Оскільки справжній чоловік повинен бути галантним і вміти знайти підхід до жіночого серця, у цьому конкурсі учасники змагаються у проголошенні компліментів прекрасній статі. Той, чий комплімент найбільше сподобається жінкам, одержує призове очко.
КОНКУРС НЕЗВИЧАЙНИХ СКУЛЬПТУР Цей конкурс пропонується чоловікам. З повітряних куль різного розміру і форми вони повинні за допомогою скотча виліпити жіночу фігуру. Бажано, щоб для цього конкурсу чоловіки розділилися на команди по 2-3 людини. Жінкам також можна запропонувати зліпити скульптуру чоловіка. Частина повітряних куль може бути вже надута, крім того, необхідно запастися достатньою кількістю ненадутих куль і нитками. Цікаво використовувати повітряні кулі різних розмірів і форм.
СПОГАДИ Цю гру можна запропонувати під час гуляння. У грі бере участь будь-яка кількість учасників. Гравці по черзі називають подію (бажано приємну або кумедну), яка відбувалася у фірмі (або має безпосереднє відношення до неї) протягом минулого року. Той, хто не може пригадати ніякої події, вибуває з гри. Останній учасник, що залишився в грі, одержує приз.
У ВСІХ У НАС Є ВУХА Гравці стають у коло. Ведучий каже: "У всіх у нас є руки". Після цього кожен учасник бере свого сусіда праворуч за ліву руку, і з криками "У всіх у нас є руки" гравці рухаються по колу, поки не зроблять повний оберт. Після цього ведучий говорить: "У всіх у нас є шиї", і гра повторюється, тільки тепер учасники тримають свого правого сусіда за шию. Далі ведучий перераховує різні частини тіла, і гравці пересуваються по колу, притримуючи за названу частину свого сусіда справа і вигукуючи або наспівуючи: "У всіх у нас є ..." Які частини тіла називати – це залежить від фантазії ведучого і ступеня розкутості гравців. Наприклад, можуть перераховуватися наступні частини тіла: руки (окремо права і ліва), талія, шия, плече, вуха (окремо праве і ліве), лікті, волосся, ніс, груди.
АУКЦІОН "КІТ У МІШКУ" У перерві між танцями можна провести аукціон "навмання". Ведучий показує учасникам лоти, загорнені в пакувальний папір, щоб було незрозуміло, що всередині. Для того, щоб заохотити публіку, ведучий в жартівливій формі повідомляє призначення даного предмета. В аукціоні використовуються справжні гроші, при цьому початкова ціна всіх лотів достатньо низька. Учасник, що запропонував найбільшу ціну за предмет, викупляє його. Перед врученням новому власнику предмет розгортають, щоб задовольнити цікавість публіки. Бажано чергувати жартівливі та цінні лоти, щоб підвищити азарт публіки. Приклади лотів і заявок: Без неї нам буде не в радість будь-яке гуляння (сіль) Щось липке (цукерка "чупа-чупс" або льодяник, упакований у велику коробку) Маленьке, яке може стати великим (повітряна кулька) Предмет, необхідний для ділової людини (блокнот) Предмет для тих, хто хоче залишити свій слід (набір кольорової крейди) Холодне, зелене, довге... (пляшка шампанського) Невід'ємний атрибут цивілізованого життя (рулон туалетного паперу) Недовга радість (коробка шоколадних цукерок) Тренажер для тих, хто хоче навчитися зробити хорошу міну при поганій грі (лимон) Подарунок з Африки (ананас або кокос)
БОМБАРДУВАЛЬНИКИ Для гри необхідні дві-три скляні банки й металеві монети (бажано приготувати дрібні гроші наперед, не сподіваючись на те, що учасники знайдуть їх самі). Бажаючі взяти участь в конкурсі діляться на дві-три команди. Кожна команда одержує скляну банку й однакове число монет (не менше трьох на кожного учасника). Ведучий відзначає лінію старту, на відстані 5 метрів від якої ставляться банки. Завдання учасників – затиснути монету між стегнами, пройти до своєї банки і без допомоги рук опустити монету в банку. Команда, яка закинула в банку найбільше монет, одержує приз.